18:28

2014-10-20 ❤ 18:28:26
När jag kom hem från jobbet idag så stod denna på bordet och jag blev genast lite gladare. Jag saknar verkligen växter i lägenheten så denna blev perfekt. Vart den kommer få stå vet jag inte riktigt än men det lutar åt köksfönstret iallafall. Jag får hoppas att denna livar upp lägisen lite iallafall.
 
Denna dagen började inte bra, först fick jag reda på att elektrikern inte skulle komma och sen när jag går ut till bilen såg jag att jag hade fått parkeringsböter. Så dumt av mig men jag tänkte verkligen inte, men det är väl bara att betala den. Efter det kom jag till jobbet och blev genast på bättre humör, det är så skönt att det är så istället för att jag ska bli sur och trött. 
 
Jag hade tänkt att träna idag men rörmokarn har inte heller kommit så jag har ingen dusch, alltså det flyter inte på så bra nu, haha, men det löser sig nog imorgon hoppas jag, det måste det. Hoppas ni får en fin dag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0