19:33

2014-10-08 ❤ 19:33:34
Hola. Alltså tiden går så fort nu och jag hinner inte med. Jag hinner inte träffa några vänner, inte träna och knappt ta det lugnt. Jag antar att det är därför jag har mått så dåligt på kvällarna vilket har resulterat i att jag har lagt mig innan klockan nio, det känns väldigt party. Jag saknar fotbollen något enormt och vi har bara haft uppehåll i en och en halv vecka? Men när man har världens goaste lag så vill man bara spela hela tiden. Nästa vecka börjar futsal-träningarna och som jag har längtat. Även fast jag älskar att spela utomhus så ÄLSKAR(!!) jag futsal, det är så jäkla roligt.
 
Idag har jag hunnit med en del så nu kan jag med gott samvete ligga i sängen och andas ut. Först jobbade jag från 6:15-11:30, inte så länge men när man börjar tidigt så känns det i huvudet ändå. Direkt efter jag slutade åkte jag och mamma till Ikea för att inhandla lite möbler. Det blev en tv-bänk, två nattduksbord, hatt- & skohylla, badrumsskåp samt en kökslampa. Det är fortfarande lite grejjer kvar så som ett soffbord, en matta och vardagsrumslampa men det är inte så bråttom med det känner jag.
 
Efter Ikea åkte jag in till Ica MAXI för att handla lite mat så jag kunde laga min favoritmat nu ikväll. Nämligen klyftpotatis med sörja som jag kallar det. Det är lite kött i en sås med soja, grädde, creme fraiche och sambal oelek, svingott. Nu ska jag duscha och kolla gårdagens avsnitt av Paradise hotel. Puss
 
Jag och pärlan från i somras, jag saknar dig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0