20:36

2014-10-02 ❤ 20:36:45
Hej på er. Alltså dagarna går så fort förbi så jag hinner knappt med känns det som. Jag jobbar, tränar och fixar en massa. I måndags fick jag nämligen nyckeln till lägenheten så där ska det målas, tapetseras och så. Badrummet ska också fixas till rejält men jag tror det kommer bli jättebra till slut. Det som kommer ta längst tid är nog att få min soffa levererad, så förhoppningsvis är jag klar med allt innan den kommer. 

Det ska bli så skönt att flytta hemifrån. Varje dag när jag kommer hem från jobbet vill jag bara vara ensam och ta det luugnt. Jag har börjat störa mig på en massa smådetaljer som egentligen inte spelar någon roll. Visst kommer det kanske bli ensamt och ovant men jag tror samtidigt att jag kommer trivas något enormt.

Vad är det mer som händer? Från och med nästa vecka börjar jag ett vikariat i Kinnarp fram tills jul, där kommer jag jobba varje måndag, tisdag och onsdag, jag kan även lägga in mig på torsdagar och fredagar eller bestämma om jag vill ha ledigt vilket känns super. Jag trivs verkligen med att jobba på förskola och man får så mycket tillbaka, även när det känns tungt och jobbigt.

Nu har jag faktiskt lagt mig i sängen och är redo för att sova. Jag har känt hur huvudvärken har kommit krypandes idag och nu börjar det kännas lite som migrän så då är det lika bra att försöka somna innan det blir värre. Puss på er! 

En bild från i somras på fina Käringön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0