20:56

2014-10-06 ❤ 20:56:22
Åh, denna dagen har inte varit bra alls och den blev inte ett dugg som jag hade planerat. Det började iallafall med jobb mellan klockan 8-16. När jag kom hem hade jag tänkt att sova en liten stund så jag skulle få lite energi till bodypumpen som jag skulle gått på för första gången på fleeeera veckor, men nej, istället fick jag lite dåliga nyheter. Jag ska nämligen göra om mitt badrum en hel del och vissa detaljer som jag verkligen ville ha skulle inte funka, och med en gång kände jag bara hur all energi försvann och jag började gråta, det var inget att gråta över egentligen men jag orkar inte att allt ska hålla på och krångla. 

Så istället fick kvällen spenderas med tankar om hur jag ska göra istället och samtidigt försöka lugna ner mig själv lite. Nu har jag verkligen ingen energi kvar och jag känner hur mitt huvud bara dunkar så jag ska faktiskt lägga mig nu och det ska bli så skönt. Det känns bra att få ett avslut på denna dagen så får vi hoppas att morgondagen går bättre. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0