Det här högskoleprovet kommer gå åt helvete

2014-10-22 ❤ 20:42:13
Precis så här har det sett ut de senaste två timmarna. Jag försöker få in alla matteregler till högskoleprovet och det går väl inte så jättebra kanske. Egentligen borde jag ha börjar tidigare men jag har glömt bort det med allt som har med flytten att göra. Svensk-/engelskdelen får jag hoppas på att jag klarar utan massa plugg. Jag känner faktiskt att jag inte riktigt vet hur jag ska plugga till det. Alla serier jag kolla på är ju på engelska utan text så där tror jag att jag har fått en hel del övning. 
 
Annars idag har jag jobbat mellan 6,15-14,15. När jag kom hem var jag helt slut så jag sov i någon timme innan jag tog tag i städning av lägenheten. Det går ju faktiskt ganska fort om man bara bestämmer sig för att fokusera helt på det. Nu känner det iallafall lite renare och bättre. Jag får se hur länge jag orkar hålla mig vaken men jag ska försöka kolla på bigbrother som börjar om 20 minuter, jag får kämpa. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0