Första natten!

2014-10-18 ❤ 21:07:15
 
Nu sitter jag i min alldeles egna lägenhet och ska spendera min första natt här. Det är så mycket som har krånglat idag så jag är helt slut i huvudet och kroppen, men det kanske är bra för då blir det lättare att somna lite senare. Just nu sitter jag iallafall och kollar på Så Mycket Bättre, och jag älskar att det är tillbaka på tv för det är mitt absoluta favoritprogram, så mysigt och bra. 
 
Jag lovar att jag ska ta kort på lägenheten sen men jag måste få komma i ordning först. Nu har jag bara uppe det nödvändigaste och jag har inte köpt allt än men det kommer, jag har ingen brådska över huvud taget. Hoppas ni får en fin lördagskväll vänner. Puss på er!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0