Tankar

2014-10-17 ❤ 22:40:48
Hej på er. Nu har ytterligare några dagar gått och jag är en dag ifrån min första natt i lägenheten. Jag har äntligen fått upp lite möbler och så men det känns ändå som att det är mycket kvar. Med tanke på att jag knappt har några inredningsprylar så måste allt sånt köpas, och jag har så svårt för sånt men det löser sig nog. 
 
Jag har ganska så mycket känslor över detta. Samtidigt som det känns så otroligt roligt, skönt och spännande känner jag också mig nervös och lite rädd ändå, det är ju en väldigt stor förändring faktiskt. Denna veckan har all min energi gått åt lägisen och det är värt det men samtidigt känner jag att jag vill kunna lägga lite energi på vännerna, hoppas ni har lite överseende med detta. 
 
Inatt är alltså sista natten hemma i Vartofta och jag vet inte riktigt vad jag tycker om detta. Jag har ändå bott här sen jag var 2 år. Att vi ska sälja huset känns också sorgligt, eftersom jag inte kommer kunna åka hit när jag vill. Samtidigt tror jag att jag kommer trivas jättebra i lägenheten så det kanske inte känns så ledsamt efter ett tag, det är sånt som jag märker om några månader. 
 
Godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: Michaela

detta kommer du fixa lätt älskling!! Överseendet är maximalt, men när du är klar ska jag inviga de där kopparna var och varannan dag ;) ÄLSKAR DIG

2014-10-18 @ 09:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0